این
جایزه ملی و گواهینامه بین المللی ایزو، بر اساس ارزیابی سطح میزان خدمات و نوآوری
در آن، توجه به نیاز مصرفکنندگان، با تکیه
شارژ تالیا بر ۹ شاخص اساسی بینالمللی و نظرسنجی علمی یکساله
بین ۸۰۰ شرکت فعال در ۳۷ حوزه صنعت کشور، به ایرانسل اعطا شد.
گواهینامه
بینالمللی ISO ۱۰۰۰۴ در زمینه رضایتمندی مشتریان، به همراه جایزه ملی رضایتمندی
مشتریان و همچنین تندیس و گواهینامه بینالمللی مدیریت
شارژ تالیا موفق و خلاق با سطح A
به ایرانسل اهدا شد.
برای دومین سال متوالی و در
شارژ تالیا بخش کیفیت ارائه خدمات
شبکهای محور اپراتورهای تلفن همراه دومین دوره جشنواره ملی فاوا، لوح تقدیر و سپاس
به ایرانسل اعطا شد.
همچنین مهندس علیرضا قلمبردزفولی – مدیرعامل ایرانسل – نیز
به
شارژ تالیا عنوان یکی از ۷
مدیر برتر کشور در حوزه مدیریت موفق و خلاق، انتخاب و تندیس و لوح تقدیر مدیر موفق،
به همراه گواهینامه بینالمللی مدیریت خلاق با سطح A جهانی از سوی مرکز
استانداردهای کانادا به وی اعطا شد.
در این جشنواره که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت،
روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی و روز ملی روابط عمومی، با حضور محمدرضا رحیمی
معاون
شارژ تالیا اول رئیس
جمهور و مدیران ارشد و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سالن
همایشهای بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شده بود، علیرضا قلمبر دزفولی
مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، لوح تقدیر و سپاس این شرکت در بخش کیفیت
ارائه خدمات شبکهای در بخش اپراتورهای تلفنهمراه را دریافت کرد.
به گزارش
روابط عمومی ایرانسل، این لوح تقدیر و سپاس همزمان با فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز
جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، از سوی رضا تقیپور وزیر
شارژ تالیا ارتباطات و فناوری
اطلاعات، محمدعلی فرقانی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و دبیر
دومین جشنواره ملی فاوا و محمود خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت به علیرضا
قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل اهدا شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این
اپراتور تلفن همراه کشور، به عنوان تنها شرکت فعال درحوزه
شارژ تالیا فناوری اطلاعات و
ارتباطات، موفق به دریافت گواهینامه بین المللی استاندارد ISO.۱۰۰۰۴:۲۰۱۰ در زمینه
رضایتمندی مشتریان و همچنین تندیس و لوح تقدیر جایزه ملی رضایتمندی مشتریان از
سومین اجلاس توسعه صنایع ملی ایران شد.
سومین دوره اجلاس توسعه صنایع ملی ایران
و مراسم اعطای جایزه ملی رضایتمندی مشتریان، جایزه بینالمللی مدیریت موفق و خلاق و
همچنین گواهینامه بین المللی ایزو ۱۰۰۰۴ در زمینه رضایتمندی مشتریان، با حمایت
وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان سرمایه گذاری و مشارکت
اتاق بازرگانی صنایع و معادن ۱۴ استان بزرگ
شارژ تالیا کشور و با حضور بهروز علی شیری، معاون وزیر امور
اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران،
غلامحسین حسینینیا، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، داریوش
پاکبین، رئیس اتاق تعاون مرکزی ایران، امیر خجسته، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس
شورای اسلامی، اکبر شریفی، معاون شرکت مادر تخصصی بازرگانی ایران، غلامرضا سلیمانی
مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مدیرکل ACS،
آلبرت یاقوزیان، معاون پژوهشی پژوهشکده وزارت امور اقتصاد و دارایی و جمع زیادی از
تولیدکنندگان و مدیران برتر بخش خصوصی کشور، عصر روز سه شنبه و در محل سالن
همایشهای بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.